
(ITIL Servicestrategie) Een model, ontwikkeld door Noriaki Kano, dat wordt gebruikt om inzicht te krijgen in klantvoorkeuren. Het Kano Model houdt rekening met kenmerken van een IT-dienst die zijn gegroepeerd in domeinen zoals basisfactoren, opwindingsfactoren, prestatiefactoren, et cetera.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11407

(ITIL Servicestrategie) Een model, ontwikkeld door Noriaki Kano, dat wordt gebruikt om inzicht te krijgen in klantvoorkeuren. Het Kano Model houdt rekening met kenmerken van een IT-dienst die zijn gegroepeerd in domeinen zoals basisfactoren, opwindingsfactoren, prestatiefactoren, et cetera.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11407

Een model voor productontwikkeling, waarbij de te verwachten klanttevredenheid kan worden ingeschat op basis van de aan- of afwezigheid van bepaalde producteigenschappen.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557

Een model voor productontwikkeling, waarbij de te verwachten klanttevredenheid kan worden ingeschat op basis van de aan- of afwezigheid van bepaalde producteigenschappen.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557
Geen exacte overeenkomst gevonden.